نرم افزارهای تقویت گرامر

نرم افزارهای تقویت گرامر

مروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تنوع برنامه ها و اپلیکیشن های رایگان یادگیری زبان انگلیسی موجود واقعا دیگر بهانه ای برای پشت گوش انداختن یادگیری زبان انگلیسی وجود ندارد.

در هر سطحی که هستید می توانید از نرم افزارهای یادگیری زبان انگلیسی به صورت رایگان با کلی امکانات جالب و هیجان انگیز استفاده کنید که این نرم افزارها طوری طراحی شده اند که بی آنکه خود متوجه شوید ساعت ها خود را مشغول یادگیری زبان انگلیسی میبینید.

در این مقاله قصد داریم تا بهترین نرم افزارهای رایگان یادگیری زبان را در سطوح مختلف به شما معرفی کنیم.


بیشتر...

دلایل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی

دلایل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی

بسیار برای ما پیش می‌آید که زبان آموزانی در ترم های نسبتا بالا ببینیم که در دانش و روان بودن در صحبت (Fluency) حرف چندانی برای گفتن نداشته و احساس شکست می‌کنند.

این افراد تا همین حالا هم کلی زمان، پول و انرژی روی این موضوع گذاشته‌اند و رسیده‌اند به همان نقطه‌ای که از آن شروع کرده‌ بودند.

امیدواریم این اتفاق برای شما نیفتاده باشد و در آینده هم تجربه‌اش نکنید. اما با خودمان که تعارف نداریم: این اتفاق بالاخره برای بعضی از زبان آموزان می‌افتد.  

به همین خاطر است که باید اصلی ترین دلایل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی را با هم مرور کنیم.


بیشتر...

افزایش تمرکز برای یادگیری زبان انگلیسی

افزایش تمرکز برای یادگیری زبان انگلیسی

مطمئنم که خیلی تلاش می‌کنید. ساعت ها درس می‌خوانید، در کلاس های گرامر شرکت می‌کنید، کتاب های کمک آموزشی مختلف خریداری کرده‌اید و تمام انرژی تان را گذاشته‌اید روی یادگیری زبان انگلیسی.

یعد از گذشتن یکی دو سال و تمام کردن چند کتاب، در آزمون آزمایشی آیلتس شرکت می‌کنید و به شما می‌گویند از آن جایی که باید باشید خیلی فاصله دارید یا حداقل آن چیزی که تابحال خوانده‌اید را نمی‌توانید به کار ببرید. موقع صحبت کردن ذهنتان “قفل می‌کند” و رایتنیگ شما هم کلی اشکال ساختاری مرتبط با ترم های ابتدایی دارد.

انگار که هر تلاشی که در این مدت کرده‌اید برای هیچ بوده. این همه وقت و انرژی و پول صرف شد که بتوانید به سرعت مدرک آیلتس بگیرید و …

خب، مثل اینکه مشکل همینجاست: از ابتدا به قصد گرفتن آیلتس شروع کردید به کلاس رفتن و آنقدر به مدرک گرفتن و مهاجرت فکر کردید که دیگیری تمرکز کافی روی خودِ فرایند یادگیری نداشتید.

متاسفانه، نداشتن تمرکز کافی گریبانگیر خیلی از زبان آموزان است و البته بابت این موضوع باید به آنها حق داد.


بیشتر...

تلفظ انگلیسی و راه‌ هایی برای بهبود آن

تلفظ انگلیسی و راه‌ هایی برای بهبود آن

آیا در کلاس های زبان انگلیسی معمولا از شما می‌خواهند که کلمه یا جمله ای را دوباره تکرار کنید؟

آیا با این وجود که مشکل گرامری خاصی نداشته و دایره واژگان شما هم قابل قبول است، باز هم افراد گهگاه منظور شما را اشتباه متوجه می‌شوند؟

اگر جواب شما به این سوالات مثبت است، احتمالا تلفظ انگلیسی شما به اندکی بهبود نیاز دارد.

در زبان انگلیسی آواهایی وجود دارند که لزوما در زبان فارسی پیدا نمی‌شوند (و بالاعکس).

از طرف دیگر هم در زبان انگلیسی تلفظ به دیکته هیچ ربطی ندارد. کلمات “Way” و “Weigh” و “Whey” درست همانند یکدیگر تلفظ شده و بخش “omb” در هر یک از کلمات “Comb” و “Bomb” و “Tomb” صدایی متفاوت دارد.

متاسفانه، درست تلفظ کردن همه کلمات در انگلیسی آنقدرها هم آسان نیست.

به همین خاطر، در ادامه این مطلب چند نکته آورده‌ایم که رعایت آنها به بهبود تلفظ انگلیسی شما کمک بسیاری خواهد کرد. شروع می‌کنیم!


بیشتر...