نحوه استفاده از این نرم افزارها

 

قبل از شروع دانلود و یادگیری هر یک از این نرم افزارها نکاتی بسیار مهم وجود دارد که شما باید آن ها را در نظر بگیرید تا به بهترین نتیجه برسید.

  1. نقات قوت و ضعف خود را مشخص کنید :

سعی کنید بفهمید نقاط ضعف شما در کجا قرار دارد و برنامه هایی را که به طور خاص آن نقاط را هدف قرار داده اند ، دانلود کنید. به عنوان مثال ، اگر می توانید زبان انگلیسی را بخوانید و درک کنید اما در صحبت کردن با آن مشکل دارید ، برنامه ای را انتخاب کنید که به شما امکان مکالمه میدهد.

 

  1. برنامه های زیادی را دانلود نکنید:

ممکن است وسوسه شوید که هر برنامه را در این لیست بارگیری کنید ، اما به من اعتماد کنید: این کار هرگز به نتیجه نمی رسد و شما را کاملا سردرگم میکند. فقط یک یا دو مورد را برای شروع انتخاب کنید.

 

  1. نوتیفیکیشن دستگاه خود را روشن کنید:

اطمینان حاصل کنید که به نرم افزاری که دانلود کردید دسترسی و اجازه نوتیفیکیشن دستگاهتون را دارد تا روزانه حداقل کمی مطالعه کنید.

 

  1. یادداشت برداری کنید:

جزئیات مهم ، قوانین دستور زبان و کلمات جالب را در دفترچه یادداشت بنویسید.  تا با هر بار مراجعه به یادداشت هایتان آن را در ضمیر ناخودآگاهتان بکارید.

 

********* نرم افزارهای تقویت گرامر *********

نرم افزار FluentU ( دانلود برای ios  و Android  )

در این برنامه از ویدیوهای دنیای واقعی ، مانند اخبار ، تبلیغات ، فیلم ها ، گفتگوها یا همان پادکست ها و بسیار موارد دیگر استفاده شده است و به شما می آموزد در هر جایی چگونه باید صحبت کنید و همچنین مهارت گوش دادن و تلفظ را به خوبی میتوانید تمرین کنید.

همه ی ویدیوها دارای زیرنویس هستند که به شما کمک میکند هنگام تماشای فیلم به خوبی متوجه صحبت ها شوید. اگر نیز به کلمه ای برخورد کردید که معنی آن را نمیدانید فقط کافی است روی آن کلیک کنید. بعد از اینکه ویدیو را تماشا کردید برای شما یک آزمون کوتاه برگزار میکند تا بداند شما چه قسمت هایی از متن را متوجه شدید و چه قسمت هایی را متوجه نشده اید و بعد از آن طبق کلماتی که شما متوجه نشده اید برای شما فلش کارت هایی آماده میکند تا در روزهای بعدی آن ها را تمرین کنید و به خوبی فراگیرید.

 

 

 

نرم افزار Hello English : Learn English ( دانلود برای ios  و Android  ) 

سلام انگلیسی یک برنامه بسیار خوب است ، مخصوصاً برای افرادی که تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی می کنند عالی است. این برنامه نکات مفصلی در مورد دستور زبان انگلیسی دارد. یک امکان جالبی که این نرم افزار دارد این است که اگر سوالی برایتان پیش بیاید میتوانید مستقیما از یک معلم زبان انگلیسی سوال کنید که این امکان به قدری مورد توجه قرار گرفته است که کاربران زیادی را در سرتاسر دنیا بدست آورده است. این برنامه مجهز سیستم بسیار پیشرفته تشخیص گفتار ، فرهنگ لغت صوتی و حتی برخی بازی ها است که همه ی این موارد با هم هم به سرعت یادگیری شما می افزاید و همچنین باعث تقویت مهارت های شنیداری ، مکالمه و خواندن شود.

 

 

نرم افزار English Grammer Book ( دانلود برای ios    )

گاهی اوقات ، بهترین روش برای یادگیری قوانین دستور زبان ، پیروی از کتاب درسی است. اگر این نوع یادگیری برای شما مناسب است ، پس برنامه Grammar Book انگلیسی برنامه مناسب برای شماست. می توانید فهرست موضوع یا سطح دشواری را مرور کنید. توضیحات مربوط به هر موضوع بسیار ساده و آسان برای درک است. و بر خلاف یک کتاب دستور زبان سنتی ، برای تکمیل سطح و آزمونها امتیاز و مدال کسب می کنید.

 

********* نرم افزارهای تقویت واژگان *********

 

هرچه کلمات و عبارات بیشتری بدانید بهتر میتوانید خود را به زبان انگلیسی نزدیک کنید. در همین مورد چند برنامه تقویت واژگان را باهم بررسی میکنیم.

 

 

نرم افزار محبوب  Memrise ( دانلود نسخه پریمیوم برای اندروید بالاتر از 5.0 )دانلود برای  ios)

یکی دیگر از بهترین، کامل ترین و کارسازترین اپلیکیشن های آموزش تخصصی زبان برای اندروید است که استودیوی Memrise ان را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و نسخه رایگانش تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون برای اولین بار در ایران قصد معرفی نسخه پرمیوم و پرداخت شده ان را برای شما داریم که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند! اپلیکیشن فوق به زبان آموزان در امر یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان ها کمک شایانی می کند. قصد دارید زبان جدیدی یاد بگیرید و یا دایره‌ی واژگان زبانی تان را گسترش دهید ولی زمان کافی ندارید!؟ برنامه Memrise Learn Languages Free به شما کمک می کند چیزهای جدید را اسان و سرگرم کننده در ذهن خود جای دهید! نرم افزار آندروید Memrise Learn Languages Free بیش از 200 زبان برای یادگیری، تمرین های SAT, GMAT, TESOL, TOEFL و دوره های GCSE, A-Level, IBAC را شامل می شود و در آن جوامع آموزشی از کاربران وجود دارند که می توانید آموزش ها را از این جامعه ها دریافت کنید یا آموزش های خود را در آن به اشتراک بگذارید! اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه های آموزش زبان هستید تحت هیچ شرایطی نسخه پرمیوم Memrise Learn Languages Free Premium را از دست ندهید.

 

 

 

نرم افزار Word of the Day ( دانلود برای ios  و Android  )

یکی از توصیه های معلمان انگلیسی این است  که حداقل روزانه یک کلمه جدید یاد بگیرید. خیلی ها برای انجام این کار هر روز دیکشنری را باز میکنند و کلمه ی جدیدی را یاد میگیرند این روش بسیار مفید است.

خوب ، اکنون برنامه های بی شماری وجود دارند که به شما کمک می کنند فقط همین کار را انجام دهید. با استفاده از این برنامه ها ، شما یک روز کلمه جدید را به همراه مترادف و متضاد آن یاد می گیرید. Word of Day عالی است زیرا به شما نشان می دهد که چگونه از واژگان در متن استفاده کنید.

تا پایان سال ، بیش از 365 کلمه جدید ، فقط از یک برنامه فقط یاد گرفته اید!

 

 

********* نرم افزارهای تقویت مکالمه *********

 

حال که با استفاده از نرم افزارهای بالا مهارت های گرامر و واژگان خود را افزایش دادید وقت آن رسیده که روی مهارت های صحبت کردن خود تمرکز کنید.

 

 

نرم افزار HelloTalk ( دانلود برای ios  و Android  )

اگر مکالمه نداشته باشید احتمالا پیشرفت چندانی هم نخواهید داشت و اگر در یافتن شریک برای صحبت یا تمرین برای شما مشکل است می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

در HelloTalk  می‌توانید اشخاص و افراد انگلیسی زبان را پیدا کنید و به صورت رایگان از طریق پیام های متنی ، صوتی و همچنین تصویری با آن ها مکالمه کنید. همچنین می‌توانید از آن ها یوالاتی در رابطه با زبان و فرهنگ کشورشان و هر چیز جذاب دیگری بپرسید. نکته ی خیلی خوب این برنامه این است که ممکن است در روند تمرین انگلیسی در این برنامه دوستان خوب و صمیمی هم پیدا کنید.

 

 

نرم افزار Speaky  ( دانلود برای ios  و Android  )

این نرم افزار نیز مانند نرم افزار قبلی است و در می‌توانید به جستجوی یک دوست خوب برای صحبت کردن بگردید و وقتی آن را پیدا کردید شروع به تمرین زبان کنید. میتوانید افرادی را پیدا کنید که آنلاین هستند و بلافاصله شروع به صحبت کردن آنها کنید.

 

 

نرم افزارهای خوب دیگری نیز وجود دارند اگر شما آنها را میشناسید و تجربه کار با آنها را دارید لطفا آن را با ما به اشتراک بگذارید تا در مقالات بعدی از آن استفاده کنیم.